محصولات ویتال بالانس Vital Balance

کرم‌های تقویت‌کننده

 محصولات تقویت‌کننده دکلره Declare، با داشتن ماده موثر امگا Active- ch- Omega فعالیت‌های سلولی را تحریک کرده و از سیستم دفاعی طبیعی پوست حمایت می‌کند. ویتامین B5 و E موجود در این محصولات، قابلیت نگهداری رطوبت پوست را بالابرده، موجب کاهش اثر تخریبی رادیکال‌های آزاد می‌گردد. عصاره بابونه و زردآلو، خاصیت التیام بخشی و حفظ تعادل چربی پوست را دارند و بنابراین پوست را صاف و نرم می‌سازند.

کرم نوتری ویتال 24 ساعته

کد محصول: 102  

نام محصول: (Nutrilipid 24h Cream (Jar 50 ml

 

کرم تقویت‌کننده 24 ساعته (مناسب پوست‌های معمولی) 

این کرم مغذی، عملکرد سلول‌های پوست را تقویت کرده، آن‌ها را به فعالیت وامی‌دارد و از سیستم تعادل طبیعی آن حفاظت می‌کند. ویتامین B5 و E موجود در آن توانایی پوست را در حفظ رطوبت بالا می‌برد و از عملکرد مخرب فعالیت رادیکال‌های آزاد می‌کاهد. بیزابولول و روغن هسته زردآلوی موجود در این کرم موجب آرامش و تعادل پوست می‌شود.

ترکیبات موثر: امگا Activator- ch- Omega – ویتامین B5 و E- پانتنول – بیزابولول – روغن هسته زردآلو – سرامید.

طریقه مصرف: پوستتان را تمیز کنید، صبح و شب به پوست صورت و گردن خود بمالید. مناسب افراد بالای 30 سال بدون چین‌وچروک عمیق.

کرم نوتری لیپید

کد محصول: 586  

نام محصول: (Nutrilipid Extra Rich (Jar 50 ml

 

کرم تقویت‌کننده و مغذی قوی، مناسب پوست‌های خشک – مناسب کودکان و حتی نوزادان 

این کرم مراقبت‌کننده و بسیار قوی،، سرشار از,Shea Butter لیپید با درجه کیفیت بسیار بالا و ترکیبات موثر آرامش‌بخش است که از پوست در مقابل نفوذ عوامل موثر خارجی مانند سرما، باد و رادیکال‌های آزاد و واکنش‌های منفی پوست مانند خشکی، قرمزی و کشیدگی حفاظت می‌کند. سرامید موجود در آن به بهبود لایه باریر کمک می‌کند و قدرت مقاومت پوست را بالا می‌برد. برای تقویت و نرمی پوست حتی در شرایط نامناسب از این کرم استفاده نمایید.

ترکیبات موثر: Shea Butter- سرامید – ویتامین E- عصاره کالندولا – بیزابولول   

طریقه مصرف: پوستتان را تمیز کنید، صبح و شب به پوست صورت و گردن خود بمالید.

آمپول لیفتینگ - ضد چین‌وچروک سریع

کد محصول: 545

نام محصول: Intense Lifting Effect Ampoul

 حاوی هفت عدد آمپول 2/5 میلی‌لیتری 

 

مناسب انواع پوست خصوصاً پوست‌های خسته و بدون انرژی

عملکرد محصول:

  • برای پوست‌های خسته و بدون انرژی، نیروبخش و انرژی زا. این آمپول به‌سرعت پوست را سفت و محکم می‌کند و انعطاف آن را اصلاح می‌نماید.
  • تأثیر سفت کنندگی آن تا ساعت‌ها ادامه خواهد داشت.
  • مقاوم کننده بافت پیوندی (اگر به طور مرتب استفاده شود)
  • حفاظت در مقابل عوامل اکسیدکننده مضر که موجب پیری پوست می‌شوند.
  • رطوبت رسانی فوری و افزایش‌دهنده قابلیت حفظ ر رطوبت.

ترکیبات موثر: Pollulan (پلی ساکارید بیوتکنولوژی مشتق از قارچ‌ها) که لایه‌ای سفت و محکم بر روی پوست ایجاد می‌کند، عصاره جلبک دریایی، هیالورونیک اسید.

طریقه مصرف: صبح و یا شب بعد از شستشو، حدود یک سوم محتوای هر شیشه را به پوست بمالید، بعد از جذب، کرم مراقبت‌کننده روزانه خود را استفاده نمایید. (بعد از این آمپول از مصرف محصولات بسیار چرب خودداری کنید چون تأثیر سفت کنندگی آمپول را کاهش می‌دهد.) مناسب استفاده روزانه و یا به عنوان بخشی از مراحل زیبایی در سالن.